28.9.10

PÅ VÄGGARNA

IMG_2000
  fabrikens tisdagstema denna vecka är på väggarna
Jag är väldigt dålig på att sätta upp tavlor, det enda jag fått upp hittills är några få vykort som jag fäst med minimagneter för att dölja de fula elementrören som är otroligt dumt placerade mitt emellan våra fönster i vardagsrummet. Jag fårstår inte riktigt hur dom tänkte när dom drog rören (troligtvis tänkte dom inte alls). 
IMG_2008
Annars har har vi mest våra tavlor lutandes mot väggen, nedan har vi senaste exemplet. Johan fraktade hem vårt skåp igår som vi precis målat svart, det såg lite tomt ut så jag flyttade om lite bland våra tavlor och ljusstakar. Det är ju trots allt väldigt enkelt att ändra om när man inte spikat upp allt.
IMG_1982
Nej nu har magen smält mellanmålet - dags för dagens träningspass!
Vill ni få mer inspiration till era väggar så är det bara att klicka er vidare till fabriken!

3 kommentarer:

  1. Vi har såna rör i vår lägenhet nu också, men tack och lov är de placerade utmed ett hörn som går att dölja... antar att de inte tänkte alls överhuvudtaget när de satte in de rören mellan föstren nej.
    Tur att du är påhittig och dekorerar dem iallafall :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt med vykorten på rören. Nu ser det ut som en medveten installation.
    Ha det gott.//Lissen

    SvaraRadera
  3. Haha, jo kattungarna är så vansinnigt söta just nu!

    TACK för att du lämnade en kommentar så att jag hittade hit. Kommer definitivt tillbaka!

    Ha en fortsatt fin vecka!
    /Maria

    SvaraRadera