25.9.10

PLANERING

IMG_1930
HEJ SKÖNA LÖRDAG
Idag har vi rekat papper till inbjudningskorten, vi var ganska vilsna i pappersbutiken. Butiksägarinnan visade massor med fina förslag men jag tror vi håller oss till vår första väldigt enkla idé. Nu ska vi smaka på våra alldeles nybakta thékakor. Receptet hittade jag på fina bloggen Jordgubbar med mjölk. Den fina koppen, som är helt underbart god att dricka thé ur, är gjord av Calle Forsberg och inhandlad på Jerellka interiör.
IMG_1949IMG_1945
Men bästa och roligaste inköpet på länge gjorde jag igår. Med hjälp av Lisa hittade jag min klänning. Har inte riktigt smält det än, jag var helt inställd på en viss klänning som jag redan sett ut. Trodde dessutom att jag skulle få vänta på den i 16 veckor istället kom jag hem med en helt annan, men helt fantastisk, klänning!
IMG_1925IMG_1941
VAD SOM HELST KAN HÄNDA MED DENNA GALNA TJEJ
SKÖN KVÄLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar