17.3.11

bröllopsbilder

Kom precis på att jag glömt bort att visa bilder från bröllopet. Vår otroligt duktiga fotograf heter Caroline. Hennes hemsida hittar ni här och hennes fotoblogg är verkligen värd att kika på. Hon tar inte bara vackra bröllopsbilder utan även helt fantastiska djur- och naturbilder.  Hoppas bilderna kommer på posten  idag. :)

Tänk vilken härlig dag vi fick, klarblå himmel och gnistrande vit snö. Det trodde vi inte helgen innan när snön smälte och allt var grått och fult. Buketten gjorde herrgårdens egna florist och jag är riktigt nöjd med den också. Vita anemoner, ranunklar och rosor tillsammans med gröna blad och trollhassel.

3 kommentarer:

  1. Vilket härligt vinterbröllop! Är så mycket vackrare när det är snö på marken än mitt på sommaren tycker jag!
    Kul att du hittade till mig och tack för titten hos dig, ser att vi har ganska lika smak!

    SvaraRadera
  2. Så vackert att gifta sig på vintern i snölandskap. Mkt vacker frisyr o bukett!

    SvaraRadera
  3. Lustigt att vi har samma bröllopsdag! Fast olika år. Men vi hade lika fint väder. Vackra bilder!

    SvaraRadera