9.3.12

Fulchock!

Visst är det läckert vårt badrum. Alltså det hade varit ganska ok ifall förra ägarna inte målat golvet i den där blå färgen som är numera är bortskavd lite här och där. Vi har målat taket vitt för att minska brunchocken något. Men snaaart kan vi äntligen börja med renoveringen. Vi måste bara installera en toalett och dusch nere i tvättstugan innan vi kan börja. Och så måste vi bestämma oss för kakel, klinker, badkar osv osv.
Bilder lånade från: day home, byggfabriken, marrakesh design, madeamano och aspen bad.


 Har samlat på mig en hel hög med inspirationsbilder och badrumskataloger och jag tror att vi bestämt oss för hur vi vill ha det. Jag kommer äntligen få mitt marockanska golv. Trodde att jag skulle behöva slåss för det men världens bästa man gillade det direkt. Han har till och med föreslagit att vi ska ha ett liknande i hallen!! gissa om jag nästan klämde fram en glädjetår.

Nää nu ska jag få på mig något annat en min onepiece och ta en promenad in till stan och köpa nya kläder till Vera.

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.

    Vänliga Hälsningar,
    Miss Alicia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande! Det ska jag absolut göra!

      Radera
  2. Så himla fint det kommer att bli!

    SvaraRadera