15.3.12

Kök.





Hej!
Idag har Vera chockat med att sova i över tre timmar mitt på dagen, har nog inte hänt sen hon var ungefär en vecka gammal. Jag skyndade mig som bara den för att hinna med så mycket som möjligt (trodde då att hon skulle vakna som vanligt efter typ 30 minuter). Hann till och med tvätta fönsterna i vardagsrummet, inte för att det blev så mycket bättre då de förra ägarna måste rengjort dem med stålull. Mmm så repiga är glasen.

Så här såg köket ut när köpte huset. Måste säga att vi är väldigt nöjda med resultatet trots att det bara är en tillfällig lösning. Tänk vad lite färg och nya handtag kan göra. Nej nu ska jag ge mig på en hissgardin till Veras rum.
Fin torsdag kväll!

5 kommentarer:

  1. Åh vad fint ni gjort det! Verkligen stor skillnad. Ha en fin lördag! Kram Sinta

    SvaraRadera
  2. Hej Elin , nu har jag hittat in hit ja nu ser jag LAMPAN =) Vad bra det blev , välkomna åter =) mvh Magnus på RostInteriör

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken skillnad!! Jättefint kök.
    Tack för pepp om blå färgen, det blir kanske bra när man får pimpa med tavlor, lampor och annat fix...

    SvaraRadera