2.3.12

Rum till ett mysmonster

Det verkar som om hon gillar gubben i månen från Mokkasin.

Idag fixar jag lite i Veras rum/mitt kontor. Ja vårt hur är ju ganska litet så vi får helt enkelt samsas lite. Hur mycket jag än drömmer om att vi bor i ett stooort hus med gigantisk trägård (med en liten trädgårdsmästare då...) så känns det väldigt bra i vårt lilla 30-talshus. Det är litet men det känns inte trångt utan bara supermysigt och så har vi en helt ok trädgård för att bo på promenadavstånd till centrum, badhus mm. Jag älskart!

Det är ju ett tag kvar innan Vera kommer att använda rummet men det finns så mycket små söta prylar och prints till småttingar så det är svårt att låta bli. :) 

Ha en fin fredag, hinner jag klart kanske det kommer fler bilder i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar