16.3.12

TV-hörna.

Vera har blivit en riktig soverska. Hon har sovit flera timmar i sträck mitt på dagen i två hela dagar nu, plötsligt har jag hur mycket tid som helst. Känns lite ensamt så jag måste såklart springa till vagnen var femte minut och kolla så att hon inte är för varm, för kall, ifall det är för blåsigt eller om det skulle vara något annat.

Vardagsrummet har fått lite nya kuddar och så har luftballongen fått flytta ner från sovrummet. När Johan kommer hem blir det en tur till kakelbutiken så nu ska jag räkna ut hur många kvadrat kakel och klinker det behövs till badrummet. Men först måste jag springa ut och stoppa ner huvudet i vagnen och snosa lite på min söta sömntuta.

Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

  1. Vart hittar man en sån fin lampa?? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte min på Åhléns i november men den finns på blackballoon och perlan.

      Radera