23.4.12

Någon som vill ha?

Lilla brukets produkter är ju helt underbara - snygga förpackningar och doftar ljuvligt. Jag är helt besatt av doftljuset med citrongräs vi har i hallen.

Däremot så gick inte olja och min hy ihop. Sitter här med en halvfull och en oöppnad flaska och det känns ju lite bortkastat. Är det någon som vill testa ansiktsoljan (gratis) är det bara att maila eller lämna en kommentar så skickar jag den oöppnade flaskan till dig (skulle det eventuellt vara fler som vill testa så får jag väl dra lott. :))

Ha en fin måndag!

Tillägg: Mer information om Lilla Brukets ansiktsolja finns här och på bloggen Gotlandsliv finns en bra beskrivning på hur man använder olja som ansiktsvård.

6 kommentarer:

  1. åh, vad är de för typ av produkt? låter intressant :)

    SvaraRadera
  2. Ett tips är att använda oljan för att ta bort ögonmakeup. Att använda vegetabilisk olja för att ta bort mascara mm fick jag tips om på en hälsokostbutik och det fungerade jättebra för mig! Tvätta lite med vatten först och sen ta oljan på en bomullspad och ta bort. Klart! :)

    Ha det fint!
    Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Nu behöver jag inte bara ha den öppnade flaskan som prydnad :)

      Radera
  3. Jatack, gärna :-)

    // Martina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Martina! Maila mig din adress så skickar jag oljan till dig.

      Radera
    2. Super tack! :-) Jag har nästan alla tidningar - utom den :-D (fast nu har jag ju den också ;-))

      // Martina

      Radera