11.5.12

Planering.

 I brist på sol och värme så sitter jag inne och försöker rita upp vår trädgård. Någon som vet om det finns något enkelt ritverktyg för trädgårdar att ladda ner (gratis)? Och kom gärna med tips på fina blommor, buskar och träd.
Såhär glad var jag igår INNAN jag fick en stor kräk i håret.

Nej nu ska jag sticka iväg till auktionsverket och hämta hem några nya fynd. Ja. Fyra stycken väldigt fina stolar. Igen. Jag kan liksom inte låta bli att klicka hem dom... Mannen muttrar lite över alla stolar som jag fyller på med så jag måste sälja några snart. Måste bara bestämma mig vilka jag ska skiljas från. Om det är någon som letar "nya" stolar så håll utkik här. :)

3 kommentarer:

  1. Hihi, så mysigt ni ser ut att ha det!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Maken till söt unge! Har precis hittat din blogg och jag gillar den! Kommer absolut tillbaka. Ha det fint!

    SvaraRadera
  3. Ni ser så härliga ut! Kräk i håret får man leva med ibland :) Vi har också mängder med gamla stolar, men det är jättebra för då kan man ändra och byta lite ibland och när det är fest finns det alltid stolar så det räcker :)

    SvaraRadera