5.6.12

Färgmix.


 Rosa, gult och orange verkar vara sommarens färgkombo. Gissa om jag blev glad när jag nöp till mig den här söta vägglampan för 50 kr. Även Veras dopinbjudan (som äntligen är skickade) går i rosa och orange.

Idag kommer äntligen plattsättaren och lägger golvet i badrummet. Jag är som ett barn på julafton, tittar på klockan, provlägger lite, bär fram alla kartonger så att det ska gå så smidigt som möjligt...

För några veckor sedan skrev jag om mina Thonet-stolar jag fyndat på auktion. Det är riktigt fina stolar men jag kommer inte riktigt överens med dem. Så nu finns dom till salu här. 

Ha en riktigt bra tisdag!

1 kommentar:

  1. Lampan är superfin! Vilket fynd! Och badrumsgolvet går ju inte av för hackor. Vi väntar med spänning här på att första tanden ska titta fram, känns som att det kan ske vilken dag som helst nu :)

    SvaraRadera