19.7.12

Beslutsångest.

Alltså jag och dessa stolar. Det går lite fort ibland när jag ser något jag tycker är fint speciellt när det är gäller auktioner. För tänk om jag skulle ångra att jag inte slog till och la ett bud, man har ju liksom bara chansen att köpa dom där fina prylarna just precis då. För efter auktionen finns de inte tillgängliga längre.
Nu har jag köpt dom nedre stolarna som jag tycker är jättefina. Men jag måste nog erkänna att dom inte riktigt passar in. Eller? Vad tycker ni, visst passar de gamla klassiska vita stolarna bättre?
Vår lilla tjej hon växer så det knakar. För det mesta ålar hon runt och letar efter saker hon inte får bita i men just nu är hon en liten ängel och sitter på golvet medan mamma bloggar.

7 kommentarer:

  1. Det är verkigen en jättefin modell på de bruna stolarna. Går det inte att måla om dom vita och/eller byta tyg?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag tycker att det blev fint med dom bruna stolarna, det bryter av lite, men kanske med ett annat tyg?

    Ha det så bra!
    //Linda

    SvaraRadera
  3. Tack för era kommentarer! :) Jag ska testa med ett nytt tyg, fortsättning följer..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hejhej! Hamnade på din sida när jag googlade på mattan ASKO från Linie Design. Är de "mixed" som ni har? De jag funderar på är vilka färger mattan har? Är den vit/svart... eller naturvit... eller... ?! tycker färgerna ser olika ut på olika sidor jag kikar på. Mvh Jojo

    SvaraRadera
  5. Hej! Det stämmer att det är den som heter MIXED. Mattan är naturvit och svart. Jag var lite rädd att den skulle vara gulaktig i färgen när jag beställde den, men så var det inte. Är jättenöjd med färgen! Möbler och väggar är målade med fluggers råvita och det passar bra ihop med mattan. Hoppas svaret var till någon hjälp :)

    SvaraRadera
  6. Men åh så bra, tack för snabbt svar! Våra väggar är åxå råvita så då borde de ju funka fint! Jag funderade åxå på om mattan va gul... tur att så var inte fallet :) Tack tack, då ska jag beställa!

    SvaraRadera
  7. Jag tycker båda stolarna passar. blir två helt olika känslor - men jag gillar båda!
    Just den nyansen på träet gör att det känns väldigt varmt och mysigt. Och man kan ju alltid variera efter humör och årstid.

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera