24.9.12

Måndag.

Inredningsmagasin och kuddar är, precis som stolar, en liten last jag har. Någon som känner igen sig? Ganska många tror jag.

Mannen har bestämt att det bara får plats fyra kuddar i soffan. Då får de resterande sju staplas på korgen med filtar. För kuddar i massor det är bra att ha. Perfekt att placera ut bakom en liten tjej som inte riktigt hittat balansen än. Hon övar och övar, mest hela dagarna. För det mesta går det bra men ibland faller hon bakåt och då är det bra med ett gäng elefanter som fångar upp henne.

Hoppas ni får en bra start på veckan!

3 kommentarer:

  1. Javisst känner man igen sig, åtminstone kuddarna och tidningarna :)
    Ha det så bra!
    Annika

    SvaraRadera
  2. Jag känner absolut igen mig. Jag tror vi har sju kuddar i soffan, en stor hög inredningstidningar på ena armstödet och så har jag en dröm om åtta favoritstolar runt köksbordet.

    SvaraRadera
  3. Vi har två kuddar i soffan men om maken fick bestämma skulle det vara 0... Kram Mia

    SvaraRadera