23.9.12

Söndagsbilden.

Söndag. Redan! Helgen har gått alldeles för fort. Just denna helg känns det som om den gått extra fort. Imorgon åker jag till Luleå och ska vara där ända till onsdag. Hur ska jag klara mig utan min älskade lilla Vera? Att hon och mannen kommer klara sig alldeles utmärkt utan mig tvivlar jag inte ett dugg på. Men jag, jag kommer dö av saknad. Känner mig lite som den gula filuren uppe i hörnet, lite dämpad och vill inte släppa blicken från henne en enda sekund idag.
Imorgon blir hon hela 10 månader. Tiden går så fort! Undrar vad hon kommer att lära sig på de dagar jag är borta. För någon vecka sen började hon att vinka och denna vecka kom det första ordet. GURKA.Gurka det är grejer det, det måste man ha till varje måltid. I alla fall om man heter Vera.

Detta är mitt bidrag till Söndagsbilden hos Fabriken, kolla in där för att se massor med fina bilder.

Ha en fortsatt fin söndag.

2 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga bilder! Log särskilt åt den första när man såg hur den gula mjukisfiluren liksom kikade i smyg på sötnosen :) Ja jösses vad tiden går fort! Kan bara instämma...

    Hoppas du får en fin vecka // tina

    SvaraRadera
  2. Härlig bild! Och den där saknaden och längtan när man är ifrån - den känner jag igen!

    SvaraRadera