21.10.12

Söndag.

  Söndagar är allt bra mysiga. Speciellt när man får sovmorgon och sen äta stor frukost.

Vilken grå vecka det har varit, regn varenda dag. Hela tiden. Nu håller vi tummarna för att solen snart kommer tillbaka så vi får några fler härliga höstdagar.

Fler söndagsbilder finns i fabriken. Och eftersom jag var så trött i torsdags och inte orkade göra något inlägg då så kommer här ett litet DIY-tips från mig. Har man en riktigt sliten och ful bordsskiva men inte orkar måla om den kan man köpa en bit vaxduk och häfta fast den. Här har jag tagit en bit i glada färger från åhlens. Gillar mönstret!
Ser nu att jag verkligen borde byta tyget på stolarna. Och måla över det förskräckliga golvet. Usch, golvet i köket och hallen är verkligen ett riktigt hatobjekt.

Önskar er en fin söndag!

3 kommentarer:

  1. Så mysigt. Och snyggt med barnstolen och duken i det vita :) Dina fina bilder får mig att sakna ert grannhus. Har de nya börjat flytta in än?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! 😊inga nya grannar än men jag tror att det är utflyttat i alla fall. Förstår att du saknar det, hoppas det kommer ut något nytt hus till er snart.

      Radera
    2. Glömmer att jag måste in tillbaka för att få se ett ev svar. Tack, det hoppas jag med! Fast jag har ingen tro att det faktiskt kommer ett. Får lov att glädjas åt att ni har ett fint liltet hus istället :)

      Radera