8.2.13

Vill ha


Godmorgon! Snart är frukosten uppäten och det är dags att ta på mig ytterkläderna och vandra mot jobbet. Är verkligen inte sugen på att gå idag, jag är frusen och så ser det faktiskt iskallt ut. MEN det är bara 8 timmar kvar sen är det helg! Efter jobbet ska jag kila in en snabbis på H&M och kolla efter dessa snygga byxor som Sofi Fahrman tipsade om för någrav dagar sedan, de borde sitta fint med min  nu växande mage.

Några andra saker jag hemska gärna skulle vilja ha är några diamond lights och denna snygga klocka från House Doctor. Men det får nog vänta till nästa lön. Något som jag däremot ska pynta hemmet med i helgen är två nya ljuslyktor från Tom Dixon, fick en av Johan i födelsedagspresent och nu när jag såg att de fanns på urbanlivings rea kunde jag inte låta bli att klicka hem några fler. :) Ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar