27.10.13

Söndagsbild - DIY - Lampa

Knåpade ihop en ny lampa till vardagsrummet igår, den vi hade där innan började falla ihop och jag har inte hittat någon ny som jag vill ha. Nu ljuger jag eftersom jag drömmer om en cotton lamp. Men den går tyvärr inte ihop med ekonomin nu när vi renoverar för fullt och jag är föräldraledig.
Känner att jag behöver byta ut sakerna på vårt vita skåp nu när det är höst, den blå färgen känns alldeles för kall. Får gräva fram något lite varmare i gömmorna och kanske ställa dit en mysig lampa. Fyndade en fin liten lampa i mässing och marmor på auktion för några veckor sedan, den skulle passa bra bara jag hittar en skärm till den. Vad tror ni om det?

Detta var mitt bidrag till inspirationsfabrikens söndagsbild, gå gärna vidare dit för massor med fina bilder.

Ha en fortsatt fin söndag!

2 kommentarer: